2014. július 19., szombat

22.Chapter-"Ugyan, máris jobban érzem magam."

Reggel a nap fényére ébredtem. Göndör keze köztem és közte volt. Nem közeledett felém. – állapítottam meg keze állásából. Arca piros volt, és nyúzott. Fejemet elemeltem a párnától, hogy közelebbről is megnézzem, amire megmozdult, majd lassan kinyitotta szemét.
-’Reggelt! – suttogta, majd oldalára fordult, felém nézve. Kezem, kezéhez ért, ami tűz forró volt. Közelebb hajoltam, majd ajkaimat homlokához tettem, becsukta szemét – élvezte az érintésemet -, majd aggodalommal váltam el onnan.
-Lázas vagy! – suttogtam, és szemébe néztem. Halvány mosolyra húzódott ajka, majd feljebb húzta a takarót, ezzel megszüntetve a kilátást a rá eső izmos testére. Ki akartam szállni az ágyból, de megfogta csuklómat.
-Ne menj el! – elhaló hangon mondta, majd közelebb húzott félmeztelen testéhez.
-Valakinek kell szólni, hogy nem vagy jól. Látnád magad… - nem hagyta befejezni, szavamba vágott.
-Szóval Bell azt mondod, nem vagyok jó látvány? – mosolyodott el és becsukta szemét várva válaszom.
-Azt mondom, hogy betegen senki sincs a toppon. – kinyitotta szemét és megtörölte azt.
-Lehet egy puszi, segít a gyógyulásomon. – elmosolyodott megint, majd közelebb hajolt.
-Nem halálos beteg vagy! – megforgattam a szemem, amire a Göndör hülyén elkezdett nevetni.
-A puszi jár! – jelentette ki és szemembe nézett.
-És ugyan miért? – elmosolyodtam, majd megigazítottam a felsőmet.
-A sáros pulcsimért, mert megbetegedtem miattad, mert belerántottál a sárba, vízbe és ezek miatt most beteg vagyok. – sorolta az indokokat. – Szerintem ezek közül az egyikre foghatnánk. – mosolyodott el diadalittasan. Megforgattam szemem, majd közelebb hajolva az arcára akartam hinteni egy puszit, de reakciója gyorsabb volt. Elfordította fejét és ajkaira került a puszim, amit nem engedett el, hanem egy csókba invitált. Megfogtam a láztól meleg arcát, majd eltávolodtam, ajkaink pár centire voltak egymástól.
-Nem erről volt szó. – végigsimítottam hüvelykujjammal ajkán, majd szemébe néztem.
-Ugyan, máris jobban érzem magam. – mosolygott rám. Gödröcskéi előbukkantak, amik aranyossá tették, ellenállhatatlan mosolyát. Lágyan elmosolyodtam, majd kimásztam mellőle. Felkaptam egy pulcsit, majd a Tanár úrhoz siettem. A sátrában aludt, kopogtam, - amit nem értek, miért tettem egy sátor ajtaján – majd vártam, hogy reagáljon.
-Ki az? – nyöszörögte, majd kidugta álmos fejét, amitől megugrottam, mert olyan hirtelen tette. – Oh, Ms Bell. – ismert fel, majd kimászott a sátrából. –Mit tehetek Önért? – túrt hajába.
-Harreh beteg lett. Láza van, és nem fest ki a legjobban. – bólogatott, majd elindult a faház felé. Követtem, a Göndör a faház lépcsőjén ült és egy szál cigaretta volt ajkai között. Honnan szedet cigarettát? – kérdeztem magamban. Látszott, hogy nem először szívja. Rutinosan fogta két ujja közt a szálat, ajkaihoz emelte, majd szívott belőle egyet.
-Oh, a beteg Styles. – jegyezte meg szarkasztikusan a Tanár. A Göndör lustán felnézett, majd elmosolyodott. Hitetlenkedve néztem rá, nem hittem el, hogy az a mérgező szál a kezében van. Sejthettem volna, hogy a „rosszfiús imidzshez” tartozik a dohányzás is. De valahol a tudatalattimban, azt sejtettem, hogy ez csak a látszat. – Mondja, mi baja? – nézett rá. Elnyomta egyik lépcsőfokon a csikket, majd hajába túrt.
-Azt állítják lázam, van. – féloldalas mosolyra húzta ajkát, majd rám nézett. Elítélve ráztam a fejem, majd a Tanár úrra néztem. Közelebb ment és kézfejével megnézte, tényleg van-e láza.
-Tényleg lázas, de azt tudja, hogy a dohányzás nem segít rajta? – mutatott az elnyomott csikkre. Megvonta vállát, majd felállt. –Menjen pihenjen le, felhívok valakit, aki haza tudja vinni. – monotonon közölte, majd visszasétált a sátrához. Göndör bement  faházba, én pedig követtem. Lehúzta pulcsiját, ami alatt csak fedetlen felső teste volt.
-Nem is húztál alá valami pólót? – kezdtem egyre mérgesebb lenni, hogy ennyire nem érdekli épsége.

-Amint látod. – vetette oda, majd visszafeküdt ágyába, nyakig betakarózott, majd becsukta szemét. Trappolva mentem táskámhoz, kivettem valami ruhát, majd a fürdőbe viharoztam. Meleg víz folyt végig testemen. Valamennyire megnyugodtam, de ott lappangott a csalódottság is, amit Göndör miatt éreztem. Felhúztam ruhámat, megfésültem hajamat, majd kiengedve hagytam pihenni vállamon. Lassan nyitottam ki az ajtót, Tanár úr hangját hallottam a szobából, így résnyire hagyva az ajtót kezdtem hallgatózni.

 Köszönöm az építő kommenteket az előző részhez!
Nagyon örülök, hogy a blogom még tanácsokat is tud adni. Hihetetlenül jól esett, mikor írta az egyik olvasóm, hogy emiatt lett nagyobb önbizalma vagy nem is tudom. 
Remélem ez is elnyeri a tetszéseteket és várom a kommenteket, pipákat!
Nóry xoxo

11 megjegyzés:

  1. Hát, csajszi ez aztán hatalmas lett! Elképesztő egy rész! Harryn kivagyok akadva, de ennek ellenére imádom! Bár, ki nem imádná Harold '69' Stylest? :D Nagyon jó lett a rész, kövit gyorsan! Most! Millió ölelés: Hope C.

    VálaszTörlés
  2. Most találtam a blogod , és nagyon tetszik. :)) Csak így tovább. :))♥

    VálaszTörlés
  3. Aww! *-* Imádom!! Remekül írsz!

    VálaszTörlés
  4. Önbizalmam is lett meg ilyesmi. :D Köszönöm mégegyszer! A részhez meg csak annyit hogy per-fect lett. Harryt most felképelném, de beteg szóval inkább nem. :D Jól írsz! :)
    Vica xx.

    VálaszTörlés
  5. istenem na most nagyon felkeltetted az érdeklődésem . kíváncsi vagyok hogy mit mondhat Harrynak a tanár úr . amúgy nagyon jó részek lettek. egyre jobbak:) siess kérlek a következő résszel.nem győzöm nézni a blogodat minden nap

    VálaszTörlés
  6. Szia !
    Woooaw... :DD Nem is tudom mit irjak !
    Omg, ez nagyon jo resz lett ! <3
    Amugy Harry egy kis nemtorodom szemely... Az-az magaval.
    Ugh... Szoval: Csodalatos volt !
    Varom a kovetkezot !
    Dorcsi xx

    VálaszTörlés
  7. Gyorsan kövit!Kèrlek!!!!!!!!!!!!!!!pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls

    VálaszTörlés
  8. Nah ezt lehagytam...mármint az első komit,mivel a facebook nem értesített...hááát elszóltam magam :D
    Ez a rész is maga a megtestesült csoda lett,imádom az írásod :3
    Kíváncsi vagyok Harry és Bell közeljövőben lévő kapcsolatára...meg hogy mit beszélhetett Harreh és a tanár :')
    Remélem hamarosan olvashatjuk az újabb fantasztikus részt...
    Puszi
    Deea xx.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett. :)) Remekül írsz! Várom a kövit. :D

    VálaszTörlés
  10. Wow*.* egyetértek..per-fect!:S

    VálaszTörlés
  11. Szia! :)
    Van egy kis meglepetésem számodra! :)

    http://elkelt-harrystyles-fanfiction.blogspot.hu/2014/07/1-dijam.html

    Ui.: Nagyon várom a következő részt! ;)

    VálaszTörlés