2014. december 24., szerda

Karácsonyi KÜLÖNKIADÁS.

Mi lett volna, ha...


Végig játszódott már az agyatokban másképp a történet? Hogy Bell és Harreh nem találkoznak vagy nem egymással szembe kerül a szobájuk, hogy üvegezésnél Harreh nem pont Bell-re pörget, hogy Bell nem habarodik bele.  

Mert én már vagy  ezerszer 

Képzeljük el, Harreh-nek nincs rákos betegsége.  

-Harreh mit csinálsz már ennyi ideje a mosdóban? - Gem erőteljesen kopogtat a mosód ajtaján, amiben már vagy fél órája pihenek.  
-Elrontottam a gyomrom. - kiabálom vissza, miközben feltápászkodom a wc-kagyló felől, hogy kinyissam neki az ajtót.  
-Jól vagy? - hajol hozzám azonnal, s kezébe veszi arcom, hogy felmérhesse.  
-Csak egy kis rosszullét. - próbálom nyugtatni. 
-Elmegyünk orvoshoz! 
* 
-Semmi ok pánikra, Mr. Styles! - teszi kezét vállamra, míg másik kezében vizsgálatoknak eredményeit tartja. -Ez csak egy rosszullét volt. Valószínű elronthatta a gyomrát. - mosolyog kedvesen, míg Nővérem csak egy nyugodt sóhajt ereszt el.  
-Látod, én megmondtam! - suttogom neki, mikor elhalad a Doktor a hallókörünkből.  
* 
-Helló Katherine! - nyúlok keze után, s megsimogatom.  
-SziaHazz! - mosolyog kedvesen, míg arca boldogságtól virul.  
-Elárulom, miért hívtalak ide; Megszeretnélek kérni, hogy légy a barátnőm! - nézek mélyen a szemébe, míg ő csodálkozva és megszeppenve néz rám.  
-Persze! Örömmel! - hajol közelebb, s szinte azonnal ajkaim után kap.  
* 
-Szeretném, ha nem Londonba mennél tovább tanulni.. - suttogja szinte anyaszült meztelen mellettem az ágyban.  
-Tessék? - azonnal rákapom tekintetem.  
-Túl messze lennél, nem szeretnélek elveszíteni! - néz fel rám boci szemeivel, aminek szinte lehetetlen ellenállni.  
-Én se téged, majd megoldjuk! - suttogom, s közelebb vonom magamhoz.  
* 
Miután Katherine megemlítette, hogy nem szeretné, hogy Londonba menjek iskolák után kutakodtam, s találtam is itt Holmes Chapel-ben. Bár csak a pék képzettségemet tudom tovább vinni, de hogy Vele maradjak ez tökéletes.  
Pár héttel iskolakezdés után felugrottam Katherine-hoz, hogy elhívjam vacsorázni. De nem épp az fogadott, amire számítottam.  
Egy harmincas éveiben járó pasassal nyalták egymást..mindenhol. Szó szerint mindenhol. Majd mint kiderült Katherine nyögdécseléséből, Peter-nek hívták.  


Vagy képzeljük el, Bell egyáltalán nem kedveli Harreh-t, így nem is "találnak" egymásra.  

Már vagy huszadszor látom ma az undorítóan kitetovált Göndört, s mintha engem követne. Miért nem tud egyszerűen csak felszívódni a közelemből?  
-Oh, bocs. - ütközik nekem valaki, míg én egy ideges, mély levegőt veszek. Amikor arcára tekintek, azonnal elkap a hányinger. Míg Ő egy ellenállhatatlan mosolyt próbál erőltetni, ami nálam egyáltalán nem imponál. -Harreh.. 
-NEM ÉRDEKEL! - vágok szavába, s őt enyhén meglökve ott hagyom. Igaz, pici lelkiismeret furdalásom van, de egyszerűen nem szimpatikus.  
* 
Másnap már másik szőke hajú lánnyal láttam kézen fogva sétálni. Lehet csak be akart mutatkozni, de én rossz néven vettem.  
Már rám se néz, még csak felém se tekint, csak a szőke cicababa kezét fogja, míg más lányokra mosolyog.  

Vagy képzeljük el, hogy Harreh ott hagyja Bell-t, mert megkeresi a lány, akinek gyereke van tőle és Harreh vállalja a felelősséget a gyerekért.  

-Sajnálom Bell, de az ÉN vérem és nem hagyhatom, hogy egyedül felnőjön vagy hogy miattam haljon meg! - ül velem szemben a Göndör, s kezemet simogatja. Míg én azon gondolkodom, hogy miért pont velem történik ez.  
-Megértem. - suttogom megtörten, hiszen Ő csak a számára helyeset próbálja cselekedni.  
-Tudod, hogy szeretlek és sose fogok másképp érezni, úgye? - emeli rám tekintetét megtörten. Csak bólintok, s könnyeimet próbálom visszafogni. -Nem szeretném, ha ez a gyerek úgy nőne fel, ahogy nekem kellett. A számára legjobbat akarom cselekedni. De ennek érdekében áldozatokat kell hoznom, még ha ez az áldozat belűl teljesen összetör! - hajol közelebb, s ölelésbe von.  
-Megértem. - csak ezt tudom hajtogatni, más értelmes szó nem jön ki számon.  
-Ígérem, ha már felnőtt, s te is egyedül leszel; első dolgom lesz, hogy veled legyek! - folyik le első könnycseppje arcán, ami engem is sírásra késztet.  
-Szeretlek! - nyomom ajkam övére, s érzem, hogy ez a búcsúcsókunk.  
-Szeretlek, Bell! - mind a ketten sírunk, s homlokunk egymásnak van támasztva. Megtörten borulunk egymásra, s várjuk a pillanatot, mikor el tudunk búcsúzni egymástól. Talán örökre.  
-El kell mennem! - szakadok el tőle, míg ő próbál homályos látásából kivenni engem.  
-Mielőtt elmész, tudnod kell, hogy Te voltál, vagy, s leszel a fény az Életemben, Bell! A remény, ami miatt érdemes élnem. - hajtja le fejét mondandója végén. Nem tud már rám nézni.  
-Te vagy, voltál, s leszel a Sötét Hercegem, aki a Fényt kereste, egészen idáig. - mosolyodok el halványan, majd hátat fordítva hagyom ott megtörten, sírva, rázkódva a széken, egyedül.  

Képzeljük el, hogy minden zökkenőmentes, s semmi akadályba nem ütközünk.  

Sajnos nem lehet. Hogy miért? 

Mert ez az ÉLET, ahol vannak akadályok. Mindenhol kell hoznunk olyan döntéseket, amik két irányúak, s tőlünk függ, hogy a helyeset válasszuk-e.  
Kívánom, hogy TI mindig találjátok meg a számotokra helyes utat, s úgy éljétek az életeteket, ahogy azt elképzeltétek!  
Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok, Minden Olvasómnak! 
  
Noraxoxo

5 megjegyzés:

  1. Igazad van, ilyen tényleg nincsen, mert akkor z nem is az élet lenne, hanem a mennyország! Ha az életben minden olyan lenne, ahogy megálmodjuk, akkor nagyon unalmas, és kiszámítható lenne! Neked is ugyanezeket kívánom! :)
    Nagyon szeretlek, remélem tudod! :) Te voltál, vagy, s leszel a kedvenc íróm, és a megmentőm! :)
    Várható még rész ebben az évben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm és remélhetőleg igen!(:
      Noraxoxo

      Törlés
  2. Teljesen lesokkolva olvastam ezt a " kis szösszenetet" ha nevezhetem így. Sosem gonolkodtam el a sztori mésféle verzióján de ahogy belekezdtél rengeteg dolog futott át nekem is az agyamon. Őrült jó írónak tartalak és borzasztóan megszerettem a történeted ( még ha nem is komizok :( bocsánat :S ). Igazán bölcs gondolatokat fogalmaztál meg az utolsó mondatokban amelyekre sajnos én még csak ebben az évben jöttem rá de fel sem tűnt volna ha nem olvasom a gondolataid, most léptem be a nagybetűs életbe és máris rengeteg hibát követtem de remélem jövőre jobban teljesítek :3 Szívből kívánom, hogy neked is sokkal jobb éved legyen bármilyen volt is ez az éved és kellemes ünnepeket kívánok! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont kívánom és nagyon köszönöm!
      Noraxoxo

      Törlés
  3. Hát, már karácsony elmúlt, de sok Boldog Új Évet szeretnék kívánni neked. Remélem tudod, hogy hatalmas tehetség vagy! Sok szerencsét kívánok neked továbbra is és tudd imádom a blogod! Ha van még hasonló történeted akkor szívesen szólj/küldj/tudasd velem mert nagy örömmel olvasom el. :) Ezentúl egyetértek veled az utolsó pár sorban leírt gondolatokról.
    Szeretettel: egyik nagy rajongód! ♥ C:

    VálaszTörlés