2014. március 29., szombat

6.Chapter-Félre ismertem?

Miután elfogyasztottuk az ennivalónkat, Jess oda ment a pénztárhoz kifizetni és elindultunk. Most nem Jess-el mentem vissza, hanem oda mentem Rosetie-hoz.
-És mit akart a szőke cica baba?-néz rám mosolyogva. Gyönyörű mosolya volt, mint ahogy mindene gyönyörű. Bár Én csak piszkos dolgokat tudtam vele elképzelni.
-Semmi komoly. Oda adta a telefon számát, mikor nem is kértem.-mondtam és elmosolyodtam, ahogy vissza emlékeztem, hogy hogyan csúsztatta oda nekem.  
-Nagyon csinos az a narisari sapkád.-mondja és hangosan felnevet. Egy mozdulattal megigazítottam alatta a hajamat, majd rá néztem.
-Köszönöm. Még csodálkozok, hogy nem néztek meg annyian. Vagy csak nem veszem már észre. -mondom egy picit mosolyogva. Elég hamar megérkeztünk, majd együtt mentünk be az osztályba.
-Most ha megbocsát Őméltósága, leülök a helyemre.-mondja Rosetie és elneveti magát elég hangosan. 
-Nyugodtan.-mosolygok rá egy nagyon gyatra mosolyom lehetett. Egy hanyag pillantást vetettem Nicole-ra, aki mellette foglalt helyet, majd a helyemre sétáltam.


Nicole Bell

________________________________________________________________


Szerencsémre ma csak hét órám volt. Az utolsó óra után oda jött hozzám Jess.

-Képzeld! Ma lesz megint egy ilyen buli vagy mi a frász. Nem jössz el?-miért hív engem most minden hova magával? Nagyon furcsa volt. 
-Végül is miért ne?-mondom egy mosolyt felé küldve. De jó lesz, majd megint ülhetek egyedül. Gondoltam magamba, de tudom, ha nemet mondok, addig fog piszkálni, míg az ellenkezőjét nem fogom mondani. Elraktam a táskámba a cuccaimat és vissza sétáltam a szobámba. Kinyitottam az ajtót és ledobtam a táskámat egy sarokba. Nagyon fáradt voltam és nem éreztem magam valami jól. Bármint nem beteg vagyok, hanem csak csupán nem érzem jól magam, mint érzés. Bedőltem a bevetett ágyamba és lecsuktam a szemem. A mai napon járt az agyam. Jess kedvessége, a Punk viselkedése, ahogy Rosetie elbeszélgetett a Punkkal. Az ajtó nyikorgása zökkentett ki, oda kaptam tekintetem és először egy fekete csizmát láttam. Majd ahogy az alak közeledett befele úgy fedte fel testrészeit. A Punk volt az. Tekintetével valakit vagy valamit keresett. Becsukta az ajtót, majd rám nézett és megtorpant.
-Segíthetek?-nézek rá zavartan. Majd Ő hirtelen, mintha zavarba jött volna. A tarkóját vakargatta és elnézett. 
-Csak Jess-t keresem.-mondta.
-Amint látod itt nincs.-mondom neki és vissza fordulok a párnámhoz.
-Akkor megvárom.-leült az ágyára és haját megigazította a sapkája alatt. Elfordultam a fal felé és próbáltam piheni. Mikor már majdnem aludtam huppanást hallottam. Oda fordultam a Punkhoz, aki épp a csizmáját vette le. Csak elfintorodtam rajta és vissza fordultam. Már eltelhetett fél óra is és még Jess mindig sehol. Felültem az ágyamon és a Punkra néztem. Csukott szemmel pihent egy picit elfeküdve Jess ágyán. Aranyos volt ilyenkor mikor aludt vagy pihent. Nem tudom, hogy melyiket csinálja, de mikor meghallottam, hogy álmában beszél, az alvás mellet döntöttem. Olyanokat mondott álmában, hogy szeret valamilyen Gemmát és, hogy hiányzik neki. Nagyon aranyosnak találtam, de az az ismerős érzés, hogy milyen bunkó elrontotta a képet. Halkan felálltam és kerestem valami ruhát, amit felvehetek estére. Nagy zajt csaphattam, mert felkelt rá a Punk. 
-Bassza meg.-mondta rekedtes hangjával. Oda kaptam a fejem és épp a szemét törölgette.-Ne haragudj, nem akartam itt aludni.-mondta és rám nézett. Hihetetlen, teljesen más.  És figyelem emberek, először hallom a szájából azt a szót, hogy 'ne haragudj'.Lehet, azért mert aludt. Belül mosolyogtam, de kívülről nem mutattam semmi féle érzelmet. 
-Jess még mindig nincs itt.-fordulok vissza a ruháimhoz. Ő felhúzta a csizmáját és felállt. 
-Akkor..megyek és megkeresem.-mondta és elindult kifele az ajtón.
-Mi olyan sürgős, hogy elmondd neki? Neki is van magán élete.-szaladt ki a számon, de utána már megbántam minden szavamat. Visszafordult és rám nézett. Érzem, hogy nem szép szavakat fogok kapni. Összeszorítottam szememet és vártam, hogy uszítsa rám, amit akar.
-Akkor mond meg neki...hogy kerestem.-mondta és kiment az ajtón. Na ne már. Hol van az a Punk, akit megismertem? A bunkó, paraszt punk. Pedig szerintem a nyelve hegyén volt a sok szép kifejezés. Lehet, hogy félre ismertem? Vagy betudhatom, annak, hogy még nem aludta ki magát. Így ezzel megegyezve, szedtem össze az esti ruhámat. Direkt olyat választottam, hogy ne lógjak ki a többiek közül, akikkel leszek. Egy fekete bakancsból, egy fekete szoknyából, amin van egy háló féleség, egy has póló, ami fekete pántos volt és rá egy bőr dzseki. Miután megfürödtem és felöltöztem, hullámosra csináltam a hajam és kifestettem kékre a körmöm, hogy ne csak fekete legyek. Tettem fel pár kiegészítőt, köztük a kedvenc szárnyas nyakláncom és egy barnás sminket. Fújtam magamra a Vatta cukros parfümömből. Még párszor megnéztem magam és megigazítottam, ami nem állt meg jól rajtam. Miután kimentem a fürdőből, Jess tekintetével találkoztam, aki föl, majd le méregetett.
-Wáo.-a szája egy "o" alakot vett fel és fel állt az ágyáról.-Csodálatos vagy!-mondta és megölelt.-És vatta cukros.-neveti el magát. 
-Köszönöm!-mondom egy picit elpirulva.
-Szerintem testőrt kell hívni annyi baksi fog rád nyomulni.-mondja még  mindig nevetve.
-Nagyon vicces vagy és túlzásokba esel. Inkább készülődj, mert Te még sehol se tartasz!-ütöm egy picit fenékbe és Ő nevetve, de elindul a cuccaiért és bemegy a fürdőszobába. A táskámból kikotorásztam a telefonom. Nem hívott senki, ami furcsa volt, de nem törődtem vele. Punk. Jutott eszembe, hogy nem szóltam Jess-nek. Át megyek és szólok a Punknak, hogy itt van. Telefonomat a bőr dzsekim zsebébe tettem és elindultam a szembe lévő szobába. Kettőt kopogok az ajtón és várom, hogy valaki kinyissa. Nem kellet sokat várnom, a Punk már nyitotta is az ajtót. Kezében a telefonja volt és épp beszélt valakivel. Igen feltűnően Ő is végig vezette tekintetét rajtam, majd a szemembe nézett lustán. 
-Gem, várj egy picit.-mondja a telefonba, majd elveszi a fülétől és eltakarja a készüléket, mintha ettől nem lehetne hallani.
-Csak szólni jöttem, hogy megjött Jess.-ránézzek és Ő az arcomat nézi. Egy pici mosoly húzódik az arcára, majd amilyen gyorsan megvillantotta, olyan gyorsan el is tűnt.
-Köszi.-mondja és már csukja is be az ajtót, miközben visszaemeli füléhez a telefonját. Nem állt szándékomban hallgatózni, de kínzott a kíváncsiság, így ott maradtam és hallgattam, ahogy Harry beszélt.
-..Jaj, tudod, hogy Te is nagyon hiányzol nekem...Nincs semmi de!...Szeretlek!...Igazán eljöhetnél látogatni vagy csak találkozzunk valahol. Hiányzol...-nem hittem a fülemnek. A Punk szájából ilyet hallani. Meg döbbentett, megdermedtem szavai hallatán. Vajon ki lehet Ő? A barátnője? Nem mintha érdekelne, de furcsa Őt így hallani beszélni. Elhallgatott és nyílott az ajtó. Szerencsés helyzet lehetett megint. Nem igazán akartam rá nézni, de lassan megtettem. A Punk egy érdekes arc kifejezéssel köszöntött.
-Ez lett a jó szokásod?-kérdezi egy pici vidámságot véltem felfedezni hangjában.
-Öhm..izé..Én csak..
-Semmi.-legyintett és elnézett rólam.-Mennyit hallottál?-kérdezi és tekintetét ismét visszavezeti rám. Na, Nicole most találj ki valami ütős hazugságot.
-Hát csak annyit, hogy...izé Igazából az ajtótól messze voltam és nem hallottam sok mindent. Csak néhány szót.-mondtam el a felét, annak ami igaz volt.
-Értem.-rá néztem és egy gyanakvó tekintettel találkoztam.
-Biztos fontos személy lehetett.-jegyeztem meg egy picit halkabban.
-Nem kötném az orrodra, ha nem haragszol.-és igen! Megint visszatért a bunkósságod, Te görény!  Legalább oda tette azt, hogy 'ha nem haragszol'. Mondjuk elég lenézően mondta. Tényleg nem volt ott keresni valóm és sajnáltam is azt amit csináltam, de a kíváncsiságom hajthatatlan. Hozzám nem érve ment el mellettem és a tusoló fele vette az irányt. Én vissza sétáltam a szobámba. Jess már készen ült az ágyán és a telefonját nyomogatta. 
-Végre hogy megjöttél!-nézett rám és egy széles mosoly ült az arcán.-Szóltam Rosetie-nek, hogy jöjjön át és indulhatunk együtt.-mondta még mindig mosolyogva. Én csak bólintottam egyet és bementem a fürdő szobába. Magamra zártam az ajtót és a mosdó kagylóhoz sétáltam. A mosdó kagyló két oldalán támaszkodtam, belenéztem a tükörbe. Nem volt olyan rossz a kinézetem, mint hittem. Megigazítottam a sminkem, majd kimentem. Rosetie, Jess mellett ült és épp valamin felnevettek.
-Wáo, Kiscsaj, nagyon adtál magadra.-mondta Rosetie dicséretképpen. Kivettem dzsekim zsebéből a telefonom és kimentem a szobám elé, hogy tudjak beszélni anyával. Két csengés után fel is vette.
-Szia Kincsem!-kellemes hangja ütötte meg fülemet.
-Szia anyu! Mi újság otthon?-tettem fel a sablonos kérdést.
-Semmi Kincsem. Dolgozunk és unatkozunk. Unalmas egy picit nélküled.-mondta őszintén.-Milyen volt az első napod az iskolában?-kérdezte egy picit vidámabb hangnemben. Közben sétáltam a folyosón fel, s alá. 
-Tűrhető.-adtam meg az egyszerű választ kérdésére. Megálltam és a fal felé fordultam. Kellet valami el foglaltságot keresnem, így a vakolatot kezdtem lekaparni róla. 
-Valami történt Kicsim?-kérdezte aggódva. Tudhattam volna, hogy egyből rosszra fog gondolni. 
-Nem. Csak egyedül voltam, semmi komoly.-mondom egy picit elhúzva a számat. Igazából nagyon bántott. 
-Ne csüggedj! Hamar szert teszel, majd jó barátokra.-Ja, igen. Már megtörtént, van egy rakat punk ismerősöm. Juppi. Gondoltam magamba, biztos kitért volna a hitéből, ha ilyet mesélnék neki.-Na, de menj pihend ki magad. Jó Éjt Kincsem!-köszönt el és már le is rakta a telefont.
-Neked is!-elvettem a fülemtől a készüléket. Megfordultam és a Punk tekintetével találkoztam. 
-Mióta vagy ilyen rossz kislány?-kérdi és egy picit közelebb jön hozzám. Arca komolyságot tükröz. 
-Miért?-nézek rá összevont szemöldökkel. Haja kuszán állt egy fekete fölső, amin egy ing volt, egy fekete csőnadrág és egy bakancs volt rajta.
-Rongálod a falat. Azt hiszem kéne szólnom valakinek.-miért csinálná ezt? Mondjuk kinézem belőle. Majd hirtelen gyors léptekkel siet előre. Utána szaladok...

Sziasztok!
Kész lett a 6. Fejezet is. Ez jobban sikerült szerintem.
Nagyon örülnék, ha hagynátok magatok után valamit, mikor olvassátok a blogomat. Sokat jelentene! Pipáljatok, komizzatok vagy iratkozzatok fel! 
Véleményt is nagyon szívesen fogadok.
Nóry.×o×o

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blogod. Igaz nem Harold nekem a 'févörit', de tök jó!:D
    Victoria xx.
    Ui.: +1 feliratkozó.

    VálaszTörlés
  2. Naon tetszik ha gépről leszek fel is iratkozok,siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés