2014. augusztus 9., szombat

28.Chapter-Talán..

            A Nap sugarai az ablakon szűrődtek be, és ez az oka annak, hogy előbb felkeltem, mint a Göndör. Szemei még csukva voltak, egyenletesen vette a levegőt. Keze ugyan ott volt, ahogy este hagyta. Az én kezem mellkasán volt, tetkóin lassan simítottam végig, egészen V vonaláig, amit igazán szexinek találtam rajta. Haja kuszán állt, szemébe is lógott pár tincse, azt eltűrtem onnan, lassan nyitotta ki szemét, majd újra becsukta a hirtelen fény miatt. Majd smaragd zöld szemei bekerítették tekintetemet.
-Jó Reggelt! – suttogtam, majd kezem végighúztam hasán. Közelebb hajolt és egy pillanatra megcsókolt. Egy ilyen „Jó Reggelt!” csókot adott, ami után beszívtam alsó ajkam. Izmos kezén körözött mutatóujjam. Szemét becsukta és pihent.
-Remélem nem bánja a jó kislány, ha kihagyja a mai napot. – dörmögte mély hangjával. Kinyitotta szemét és rám nézett, várva a válaszom. Nemlegesen ráztam a fejem. Hiszen egy nap senkinek sem okoz kárt. Boldogsággal töltött el, hogy ezt az egy napot a Göndörrel tölthetem. Mint észre vettem nem a reggelek embere, nagyon nehezen kelt fel.
-Mit csinálunk akkor? – kezemmel átöleltem hátát, majd arcomat fejének döntöttem. Lustán nyitotta ki szemét, majd engem nézett.
-Én tudnék egész nap így pihenni! – suttogta, majd becsukta szemét. –De mivel ezt nem hiszem, hogy izgalmas programnak találod.
-Nekem ez is megfelel, de valamit kéne enni. – amint kimondtam korgott a gyomrom, elnevette magát, majd engem elengedve felült és nyújtózkodott. Megfeszültek kezén és hátán egyaránt az izmai. Nagyon dögösnek találtam, de inkább nem adtam gondolataimnak hangot. Amint kinyújtózott, visszadőlt az ágyba, mint egy darab fa. – Ha rajtad múlna, éhen halnék. – közöltem vele, majd kikeltem az ágyból. Oda dobtam neki a pólóját és a pulcsiját, én is felhúztam a cipőmet. Nem volt a pólóm alatt melltartó, így a melltartómat megfogva bementem a fürdőbe.
-Azt itt is felvehetnéd! – kiabálta utánam a Göndör, amire csak egy „Álmodik a nyomor.”-ral válaszoltam. Miután felhúztam, megigazítottam a hajam, majd kimentem a fürdőből. A Göndör már készen volt és épp a telefonjában kutakodott. Ő is bement a fürdőbe, a tükör előtt a hajába szántott párszor, ezzel megigazítva. –Hozhattam volna sapkát. – mormogta magába.
-Szerintem normálisan áll. – elpirultam egy picit, ahogy rám nézett mosolyával, majd engem kézen ragadva mentünk ki a faházból. Beültünk a kocsiba, s a telefonjában kutakodott. –Visszajövünk? – kérdeztem egy picit félve. Fel nem nézve telefonjából bólogatott. –Tudod, kezd az agyamra menni a telefonod. – kivettem a kezéből és a hátsó nadrágzsebembe tettem, majd ráültem. Elnézett a másik irányba, majd megint rám nézett.
-Nem félek kivenni onnan. – nyugodtan nézett rám, s közelebb jött. Kezemet mellkasára tettem, majd picit ellöktem.
-Inkább vezess valami kávézóba. Mert komolyan ez lesz a halálom oka. Harreh Styles éhen hagyott veszni. – Elmosolyodott, majd beindította a motort.
-Hé, kösd be magad! – közelebb jött, orromat megütött kellemes illata, majd segített kihúzni a biztonsági övet. Alsó ajkamba haraptam, szemembe nézett, majd ajkaimra. Közelebb hajolt és nyomott egy csókot szám szélére, majd visszaült helyére és bekötötte magát.
            Elmentünk egy közeli pékségbe, ahova be lehetett ülni, reggelizni. Leállította az autóját, majd telefonját kezdte keresni, mire eszébe jutott, hogy nálam van. Ezt egy pillantással jelezte, majd kiszállt az autóból. Oda sétáltam mellé, kezünket összekulcsolta és úgy sétáltunk be a pékségbe.
-Jó Napot, mit adhatok? – egy kedves hölgy nézett ránk szeretet teljesen.
-Jó Reggelt! Kétkakaós csiga lesz és egy coffeines kávé.  Te mit szeretnél? – nézett rám.
-Öhm…két szelet kalács és egy bögre tej. – elmondta az én rendelésemet is, majd elfoglaltunk egy asztalt. Mellém ült le, nem szembe. Kezét a combomon pihentette közben nézelődött. –Lehet, nem kellet, volna így beülni. – mutattam magamra, a Göndör összehúzta szemöldökét.
-Nem értem mi bajod van vele. Ebben is gyönyörűen nézel ki, mint ahogy minden másban is. – jelentette ki, mintha ez magától érthető lenne. Szégyenlősen elmosolyodtam, majd egy puszit nyomtam arcára. Meghozták rendelésünket, megettük, a Göndör kifizette, majd elhagytuk a pékséget.
-Köszönöm a reggelit! Ja meg a tegnapi napot is. – elnéztem másik irányba, hogy ne vegye észre, hogy zavarba jöttem.
-Nem kell megköszönnöd! – rám mosolygott, majd beültünk az autóba. –Még elmegyünk, veszünk valami kaját. Aztán visszamegyünk a faházba, ha gondolod. – bólintottam, majd bekötöttem magam.
            A boltba is kézen fogva mentünk be. Nem érdekelte más véleménye, voltak emberek, akik összesúgtak, miután megláttak. Majd egyszer ott termett előttünk a szőke ciklon. Intett a Göndörnek, aki udvariasan visszaintett. El akartam engedni a kezét, de Ő még szorosabban fogta.
-Hello Hazz…és… Hazz nővére? – érdekesen nézett rám, mikor meglátta az összekulcsolt kezünket.
-Nem. Öhm..Ő a  - rám nézett, várva, hogy segítsek, de aztán hamar elfordult. – Ő a barátnőm. – mosolygott önelégülten. Ha azt mondom, hogy a csaj álla a padlót súrolta, nem áll messze a valóságtól. Engem is meglepet egy picit, de aztán a szőke ciklonra mosolyogtam.
-Értem. Nem is mondtad, hogy van barátnőd. – mintha egy picit csalódott lett volna. A Göndör elengedte a kezem, és a derekamra vezette fel.
-Azt hiszem, nem olyan rég bizonyosodtam meg róla. – rám mosolygott, majd kezét fenekem azon részén éreztem, ahol a telefonja volt.
-Értem. Majd ha gondolod, hívj és találkozunk vagy valami. – elmosolyodott, majd rám nézett egy ilyen „Még ettől meg fog baszni, Ribanc.” nézéssel, majd a Göndör kezén végig simítva elment.
-Szerintem addig nem hív fel, amíg nálam van a telefonja. – köptem oda halkan, majd a Göndörre néztem. –Ja, és leveheted a kezed a seggemről.
-Csak a telefonomat kerestem. – nevette el magát. Megfogtam kezét és inkább összekulcsoltam az övével. Megvettük, amit enni akartunk, majd kifizettük és visszamentünk a faházhoz. A Göndör lepakolta az asztalra a szatyrot, majd levette pulcsiját. Megálltam vele szembe, majd rá néztem.
-Barátnő? – nevettem fel. Felhúzta szemöldökét. Talán abban reménykedett, hogy nem fogom megemlíteni.
-Talán nem így gondolod, Bell? – egyre közelebb jött, majd felültetett az asztalra és lábaim közé állt.
-Hát nem tudom. – húztam el a számat, amire a Göndör picit eltávolodott. Túl komoly színész vagyok. –És akkor te meg a Barátom vagy? – megint elhúztam a számat, amire már felfogta, hogy csak hülyéskedek vele.
-Lehetek én a „szexi szemben lévő szobában lakó szomszéd, akit még csak spontán csókolgatok”. – megvonta ártatlanul a vállát. Csak hümmögtem egyet.
-És akkor én ugyan ez leszek? – tettem a ledöbbentettséget.
-Nem. Te a „dögös szemben lévő szobában lakó szomszéd, akit még csak spontán csókolgatok” leszel. – nevette el magát. Megforgattam a szemem, majd leugrottam az asztalról.
-De ez így oké, hogy meg se kérdezed, de te már ezt így eldöntötted? – húztam össze a szemöldököm, miközben kipakoltam a szatyorból. Közelebb jött, megfogta derekam, majd felemelt. Lábam derekát ölelte.
-Nicole Bell, lennél a barátnőm? – szinte a számra suttogta, szemével az enyémbe mélyedt.

Sziasztok!
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a sok pozitív visszajelzést, itt és facebook.on egyaránt. Nagyon jól esnek! *hatalmas ölelés mindenkinek*
Annyit garantáltan elárulok, hogy majd innentől kezdődik a "baj". Mindenki értse úgy, ahogy akarja, de az biztos, hogy sok váratlan fordulat veszi kezdetét.
Remélem sikerült mindenkinek megmozgatni a fantáziáját és a képzelőerejét.
Várom most is a sok pozitív kommenteket CSAK most annyi különbséggel, hogy a kommentelők közül ki választok egy "A nap KommentHercegnője"-ét. 
Vagyis, akinek a legtöbbet mondó, aranyos vélemény kifejtős lesz a kommentje azt megemlítem a következő részben és hálálkodok neki egy sort. És ez így lesz minden résznél!

            Nóryxoxo

5 megjegyzés:

  1. Tényleg nem tudom hogy csinálod?! Elképesztő a fantáziád! :) Minden résznél csak ámulok és bámulok, mert annyira lenyűgöző a sztori! Nagyon tehetséges vagy, remélem, hogy még sokáig olvashatom a szerzeményeidet! Nagyon hálás vagyok az égnek, hogy megtaláltam ezt a fanfiction-t, mert egyszerűen nem tudok élni nélküle! :D Ha egyszer egy könyvkiadónál fogok dolgozni, akkor tuti, hogy kiadatom a blogodat könyv formájában! :D
    Felcsigáztad az fantáziámat ezzel a "innentől kezdődik a "baj" dologgal, mert kezdek félni, hogy valami rossz történik közöttük, ami elválasztja őket! Ugye nem? Mond hogy nem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Istenem, de aranyos vagy!❤❤
      Hát "I don't know".
      Nem árulom el, várni kell szerdáig.
      Nóryxoxo

      Törlés
  2. Imádom és ez nálam nagy szó. A történet maga fantázia dús amit nem sokan használnak ki. Olyan fordulatokat raksz bele ami másnak nem jut az eszébe. Ettől jó egy blog. Tetszik Harrey (:D) stílusa és a lány "cukisága" ha ezt így lehet mondani. Az a nagybetűs BAJ remélem nem "szakítós" formában bontakozik ki, mert lehet, hogy nem adom magam könnyen de ha valami jó azt megsiratom a szomorú részeknél és nevetek a boldog partoknál. Nem is tudom, hogyan kéne jellemezni ezt a blogot talán csak egy szót tudok mondani rá: BRILIÁNS! x

    VálaszTörlés
  3. Nemtudom hányszor mondom el, de szerintem az nem normális, hogy minden áldott nap legalább 3x megnézem. VAN E ÚJ RÉSZ? Kedvenc blogommá tetted a fantáziáddal, ilyeneket hogy írni hogy nekem bele remeg a hasam és lepkék özöme kergetik egymàst. Szóval ez a rész hivatalosan is ez a kedvenc részem lett. Bár kezdek félni ahogy mondtad innentől nem lesz minden szipi-szupi. Kivancsi vagyok megint mit hoz a fantáziád!:) puszi: Panni;))

    VálaszTörlés