2014. augusztus 19., kedd

31.Chapter-"Én!"

 Felöltöztem abba a ruhámba, amibe jöttem, majd rendet raktam a konyhába és az ágyon. Törökülésbe leültem az ágyra, és az ablakon kezdtem kifele nézni. Itt olyan nyugodt volt minden. Tudom egy nap alatt, nem lehet bele törődni, szerettünk halálába, de nekem úgy érzem valamennyire, mégis sikerült. Barátnőm halálát még most is gyászolom. Ajtónyitódást hallottam, de nem fordultam meg. Könnyes szememet megtöröltem, majd hátra fordultam. Göndör a konyhában volt és a szatyrok között turkált. Biztos éhes lehetett, mert – ha bele vesszük a tegnapi rókáját – nem evett semmit egy ideje. Felálltam és oda sétáltam hozzá. Egy banánnal a kezében fordult felém.
-Készítsek valami reggelit? – nyelte le a falatot, amit épp rágott. Elmosolyodtam halványan, majd nemlegesen ráztam a fejem.
-Nem tudok enni. – megigazítottam a felsőmet, majd újra a Göndörre néztem. Felém, nyújtotta banánját, amibe már beleharapott. Elmosolyodtam, majd egy kicsit haraptam belőle. Tekintetével követte mozdulatom, majd egy elégedet mosolyra, húzta ajkát. Dohányzóasztalhoz sétáltam, felvettem onnan telefonom, majd visszamentem. –Mennünk kéne. – húztam el a szám. Bólintott, majd felkapva a szatyrot, még egyszer körülnézett és elindult a kijárat felé. Szenvedve hagytam ott ezt a helyet. Érzem, hogy még vissza fogok ide jönni. Beültem a kocsiba, majd bekötöttem magam. A Göndör a hátsó ülésre rakta a szatyrot, majd beült a volán mögé. Miközben azt néztem, ahogy elpusztítja a maradék banánját, azon gondolkoztam, hogy mit fog tenni, ha én elmegyek. Tudom, hogy nem áll meg a világ, de ott lebegett előttem, hogy „elpártol”. Nem lenne igazán oka megvárni vagy ilyesmi. Arcomon ott ülhetett a kétségbe esettség, mert a Göndör ijedten nézett rám.
-Minden rendben? – hajába túrt. Bólintottam egyet, majd elfordultam az ablak felé. Elindította az autóját, majd bekapcsolta a rádiót.
            Az út csendesen telt, nem beszéltünk egymáshoz. Viszonylag hamar az iskola parkolójába értünk. Leállította az autóját, kivette a kulcsot, majd rám nézett.
-Bell, kérlek, mond el mi a baj. – kicsatolta magát, majd felém fordult.
-Van pár kérdésem, amire nem tudom pontosan a választ. – mondtam bizonytalanul – De nem itt szeretném őket feltenni. – kinyitottam a kocsi ajtaját, majd megvártam, míg Ő is kiszáll. Kivette a szatyrot, majd a kocsit bezárva intett, hogy menjek. Az Ő szobájába invitált, lerakta a szatyrot Ash asztalára, majd leült az ágyára. Én követtem, és leültem vele szembe.
-Most már felteheted őket. – mondta, majd levette közben a pulcsiját.
-Öhm…csak bizonytalan vagyok. – suttogtam.
-Bizonytalan? Mivel kapcsolatban? – túrt hajába.
-Nem tudom, hogy ha elmegyek, akkor Te tartod, magad vagy elmész a legközelebbi kurvához. Nem tudom, hogy hogyan állsz ehhez. – mutattam magunkra. Elnézett, majd közelebb ült.
-Rajtad kívül talán egy lányt szerettem meg így, ahogy téged. De Ő nem szeretett viszont. –elhúzta száját, majd rám nézett. –Sajnálom, ha nem érzed szeretettemet, – pedig hidd el, mindennél jobban próbálom kifejezni – de nehéz megnyílnom. –suttogta, majd közelebb hajolt. Most, ha jól értettem, azt mondta, hogy szeret. Fülem mögötti területre nyomott egy lágy csókot, majd szemembe nézett. Kezemet felvezettem tarkójához, majd közelebb hajoltam egy csókért. Lassan szenvedélyesen csókoltuk egymást. Elfektetett az ágyán, picit rám dőlve, kezén támaszkodva. Másik kezével arcomat simította meg, majd elvált. –Mikor indulsz? – szenvedve tette fel a kérdést.
-Szerintem a 9 órakor induló repülővel utazok haza. – hajába túrtam, hogy eligazítsak pár tincset.
-Mondanám, hogy mennék veled, de igazság szerint semmi keresni valóm sincs ott. – ledőlt rólam és hajába túrt.
-Igazából lenne. – elmosolyodtam halványan, kíváncsian rám emelte tekintetét. – Én. – suttogtam, és fölé tornyosulva nyomtam egy csókot ajkai szélére.

Sziasztok!
Ez a rész kicsit nagyon eltolódott. DE most már itt van, mivel rövid is a rész és késtem is, így hamar érkezik majd a következő. Meglepetés szerűen. 
A kinézet új, nekem személy szerint nagyon tetszik, remélem a ti tetszéseteket is elnyeri.(eltűnt a véleményezős gomb, de remélem, hogy aki eddig pipált az mostantól jelzi egy kommentel. Elég annyi is, hogy leírja, hogy tetszett vagy tudom is én. 
Nóryxoxo

10 megjegyzés:

  1. Siess a kövivel ez olyan rövid lett :/ de nekem nagyon tetszik puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, és írtam, hogy kárpótollak titeket!
      Nóryxoxo

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik a rész is, és a kinézet is, csak egy kicsit fura volt elsőre, mert nem tudtam, hogy mit hol találok!
    Most haragszom rád, mert elkaptad Nicole mondatának a felét, így eszem rajta magam, hogy mit fog mondani! xD
    Kérlek, nagyon, de nagyon siess a következő résszel! :D

    VálaszTörlés
  3. Kicsit szomorú vagyok hogy Nicole elmegy a suliból :( de jó rész lett!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ideiglenesen megy el.
      Köszönöm!
      Nóryxoxo

      Törlés
  4. Akkor most Nicole végleg elmegy, vagy csak egy kis időre?

    VálaszTörlés
  5. Szia :)) Van nálam egy kis meglepi az utolsó díjnál :)) Nagyon imádom a blogod *0* <33 http://secrets-harry-styles-fanfiction.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! Majd, ha lesz időm kiteszem, van "egy pár" díjam.:D
      Nóryxoxo

      Törlés