2014. augusztus 13., szerda

30.Chapter-Vissza New York.ba

-Ezt hogy érted? – arckifejezése ijedt volt.
-Nem tudom, hogy anyám, hogy bírja ki egyedül. Talán vissza kell költöznöm New York-ba és abba hagynom a tanulmányaimat.
-Ne mondj ilyet! – szomorú arccal nézett rám. –Talpra kell állni. Oké, hogy anyukádnak szüksége lesz rád. De ez miatt, ne hagyd abba a tanulmányaidat. Mit szólna apád, ha megtudná, hogy miatta teszed? – kérdezte. Mintha enyhén arra is célzott volna, hogy nem szeretné, hogy itt hagyjam. Úgy éreztem, hogy igaza van.
-Te vagy most az ép eszem. – Kezemet felvezettem mellkasán, éreztem szívdobogását. A lehető legközelebb mentem hozzá, ölelése csak szorosabb lett. Görcsösen kapaszkodtam belé. Elkezdte elhalmozni a nyakamat lágy csókokkal, majd arcom és rá tért ajkaimra. Élveztem kényeztetés, de valamennyire bántott, hogy olyan, mintha nem is érdekelne ez az egész. Eltávolodtam tőle.
-Csak figyelem elterelés. – suttogta és visszahajolt, hogy megcsókoljon újra. Keze picit lejjebb csúszott a fenekemre, majd bele markolt, amire egy picit megugrottam. Hajába túrtam, amivel összekócoltam. Majd hajából kivezettem kezem és az arcára tettem. Ujjaimmal simogattam puha bőrét. Lába enyém közé férkőzött, majd ami a derekán pihent azt feljebb húzta. Lassan váltam el kényeztető ajkaitól. Végighúztam ujjamat rajta, majd szemébe néztem.
-Aludnom kéne. – suttogom ajkára. Ő beleegyezően bólintott, majd még egy utolsó csókot nyomott szám szélére. Hajába túrt, majd felkelt és levette a pólóját. Így a melegítőnadrágban fekszik megint csak mellettem. Nem változtatott helyzetünkön. Ugyan úgy egyik lábam az övéibe voltak gabalyodva, míg a másik az oldalán pihent. Keze derekamat ölelte és egy vonalban nézett engem. Így már hamar elkapott az álom.
            Hangos sikolyok, majd egy nagy csattanás és felriadtam. Az egész házban sötét volt, a Gödör mellettem szuszogott. Kimásztam mellőle, majd megcéloztam a fürdőszobát. Magamra csuktam az ajtót, a tükör elé álltam. Csak egy sápadt arcú, táskás szemű és megbékéletlen lányt láttam a tükörben. Utat adtam könnyeimnek, és halkan szipogtam. Lehajoltam a folyó csaphoz, hogy megmoshassam arcom. Mikor felhajoltam a tükörbe néztem, ahol a Göndör félmeztelen testével és kósza tincseivel találkoztam. Megfordultam, erőltetett egy mosolyt az arcára, majd közelebb jött. Keze óvó ölelésbe vont, fejemet nyakhajlatába temettem.
-Rosszat álmodtam. – suttogtam, majd a Göndör simogatni kezdte a hátamat. Már vagy negyed órája így állhattunk, mikor elragadott az álom. A Göndör érezte, hogy elhagyom magam, így felkapott az ölébe és visszavitt az ágyba. Magára húzva takart be. Hajamba puszilt, majd Ő is elaludt.
            Göndör édes csókjára keltem fel. Lassan nyitottam ki szemem, gyönyörű tekintetével találkoztam. Előbukkant gödröcskés mosolya is.
-Jó Reggelt! – suttogta. Lecsuktam szemem és próbáltam örök életemre megörökíteni ezt a pillanatot.
-Neked is! – suttogtam, mutatóujjammal fedetlen mellkasán körözgettem. Haja teljesen kusza volt és nekem még így is nagyon tetszett. –Vissza kell hívnom anyát. – suttogtam.
-Előbb meg kell, csókolj. – mosolyodott el, felé hajoltam és egy érzelmes csókot kezdeményeztem. Miután elváltam egy elismerő hümmögéssel engedet telefonomhoz, ami a dohányzó asztalon pihent.
-Szia! – köszöntem, miután felvette. Kimentem a konyhába és az asztalra ültem.
-Szervusz, Kicsim! Ugye minden rendben. – aggodalmaskodott, hangjában a szomorúság hatalmassága csengett.
-Igen. Majd ha lesz olyan alkalmam, mesélek. – suttogtam a végét, majd krákogtam egyet – Mikor utazzak New York-ba?
-Elkérlek az iskolából, és akkor már holnap jöhetsz.
-Rendben.
-Mennem kell, Kicsim. Vigyázz magadra! – köszönt el, majd letette. Visszasétáltam a Göndörhöz, aki ülve elaludt. Nem hiszem, hogy este sokat aludt. Megkerestem a ruhámat, amiben idejöttem, mivel úgy gondoltam, hogy a Göndör úgy is alszik itt is átöltözhetek. A dohányzóasztalra tettem a ruháimat és neki háttal kezdtem levenni a pólómat. Melltartómat csatoltam mikor egy hümmögést hallottam. Sose sikerült elsőre becsatolnom hátulról a melltartómat. Így még kínosabbnak éreztem, hogy nincs bekapcsolva.
-Segítek! – hallottam meg hangját hátam mögött. Hajamat a bal vállamra simította, majd kivette görcsösen szorító kezemből a csatot, és becsatolta. Kezét meztelen derekamra vezette, majd nyakamba csókolt. Hajába túrtam, megfordított ölelésében. Tekintetét egyből kebleimre vezette, szemei megcsillantak, majd arcomra nézett.
-Köszönöm! – suttogtam, majd egy csókot nyomta arcára. Halványan elmosolyodott, majd állam alá nyúlva megcsókolt. Minden érzelmét bele vitte vágy, szeretet, szerelem. –Holnap visszamegyek New York-ba. –suttogtam ajkára, miután elváltam tőle. Nem tudom, hogy reakciója normális volt-e vagy nem, de nekem furcsa volt.
-Rendben. – mondta, majd pólóját felkapva a fürdőszobába ment. Kikerekedett szemekkel figyeltem, ahogy besétál.

17 megjegyzés:

  1. Imádom, nagyon imádom!
    Csak Harry reakcióját nem értem!
    Mikor jön a következő fejezet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szerintem elég egyértelmű, nem akarja "elveszíteni".
      Szombat, és köszönöm!
      Nóryxoxo

      Törlés
    2. Azt értem, csak azt nem, hogy csak úgy elsétál a fürdőbe! Inkább vele lenne addig, amíg még lehet!

      Törlés
  2. Egyébként a cím hogy kapcsolódik a fejezethez, amikor nem volt ilyen mondat?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó rész lett!!!:) várom a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  4. Ugy szeretem ezt az aranyos harryt ❤❤

    VálaszTörlés
  5. Imádom :$ Gyorsan kövit :DD Egy kérdésem lenne , mikor hozod a másik blogodba az új részt ? ?

    VálaszTörlés
  6. http://1dsinfulife.blogspot.hu/ - Ebbe :D Mikor lesz kövi rész ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem látom érelmét folytatnom azt a blogomat. Sablonos, unalmas, kiszámítható..
      Mondhatni "Csak gyakorlás" volt, erre a blogomra.
      Szóval sajnálom, de abba már nem hozok új részt.
      Nóryxoxo

      Törlés
  7. Szia!! ^^ nagyon jó lett *.* a göndör helyett azt írtad h Gödör XDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello! Köszönöm, de jól lemaradhattál, ha még csak itt tartasz!😃 És tényleg, sajnálom, de gyorsan gépelek és néha az ellenőrzésénél se veszem észre néhány hibámat, de lényeg a lényeg értetted, amit írtam.
      Nóryxoxo

      Törlés